۲۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

مبل تختخوابشو در فردیس%اقساط 24 ماه%مبل برند

تخت تاشو و کمجا

مبلمان های حجیم بخش زیادی از فضاهای خانه را اشغال می کنند بنابراین توصیه می کنیم مبلمان های چند منظوره مانند:میز و صندلی های تاشو,تخت تاشو کمجا دیواری,مبل های تختخوابشو را انتخاب کنید این مبلمان ها کمک میکنند از فضای آپارتمان خانه به درستی استفاده نمایید و یک مینی دکوراسیون شیک برای خانه در نظر داشته باشید.
تخت های تاشو با توجه به نوع کاربردشان در فضاهای متنوع مانند:اتاق خواب,اتاق کار,کنار استخر و ... در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند.
مزایا و معایب تخت تاشو:
از جمله مزایایی که تخت خواب های تاشو دارند اشغال یک فضای کم در خانه و اتاق خواب شما است که باعث می شود نهایت صرفه جویی در فضای منزل شما انجام شود و فضای خانه شما خیلی شلوغ جلوه نکند و شما هرگاه که به این تخت خواب ها نیاز نداشته باشید می توانید آن ها را جمع کنید و داخل دیوار یا کمد قرار دهید.
این تخت خواب ها یکسری معایب هم دارند که از جمله آن ها می توان به تنوع جنسی اشاره کرد و بعضی از طراحان برای اینکه قسمت این تخت خواب ها را پایین بیاورند از جنس های مختلف برای ساخت آن استفاده کردند اما فراموش نکنید که بهترین جنس برای تخت خواب های تاشو ام دی اف است پس سعی کنید وقتی تصمیم گرفتید تخت خواب تاشو خریداری کنید مطمئن شوید که جنس آن ام دی اف است و قرار است سال های زیادی برای شما کار کند و دوام داشته باشد.
سخن آخر:
تخت تاشو دیواری یکی از بهترین روش ها و راهکارهای طراحی فضای استراحت در منازل کوچک است که علاوه بر کارایی باعث کیفیت بهتر چیدمان مبلمان فضای کوچک می شود

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۳۰ تیر ۰۱ ، ۱۲:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

مبل استیل در فردیس%ارسال به سراسر کشور%بدون سود و بهره

انتخاب مبل میزبان در ست مبلمان

صندلی میزبان مبل کلاسیک همان گونه که از نامش پیدا است مکان مناسبی برای نشستن شما است 
هنگامی که تعداد میهمان های شما بیش از حد تصورتان بوده و مبل شما برای این تعداد کافی نباشد صندلی میزبان مبل کلاسیک به طور کلی با ما بقی محصولات این مبلمان کاملا در هارمونی است.
چیدمان مبل میزبان:
میزبان,اصلی ترین نقش را در برگزاری میهمانی ها دارد در حقیقت این میزبان است که میهمانی را مدیریت میکند و نه تنها پذیرایی بلکه ارتباط با میهمان را نیز برعهده دارد به همین دلیل باید چیدمان مبلمان به گونه ای باشد تا میزبان بتواند به راحتی با تمام میهمانان در ارتباط باشد و میهمانی را مدیریت کند.
چیدمان دو مبل میزبان در کنارهم:
اولین شکل چیدمان مبل میزبان,در کنار هم قرار دادن دو مبل تک نفره بدون فاصله است در این حالت میهمان با فضایی گرم و صمیمی رو به رو می شود که به طبع حس خوبی را به او القا می کند.
نکات مهم صندلی میزبان کلاسیک:
پایه های صندلی مبل کلاسیک با توجه به ظرافت و همچنین دقت در طراح این مبل می بایست از استحکام مبلمان بالایی برخوردار باشد.
کلام آخر:
چیدمان مبل میزبان نه تنها دکوراسیون زیبایی در منزل باید داشته باشد بلکه از ایجاد احساس صمیمیت و هماهنگی در میهمان ها را هم ایجاد نماید 

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۲۹ تیر ۰۱ ، ۱۶:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

بزرگترین بازار مبل در فردیس%اقساط 24 ماه%مبل برند

ایده هایی جذاب برای ست رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی منزل

ست کردن مبلمان بنفش:
بنفش رنگ فاخر و با شکوهی است که ویژگی رمزآلود و پر زرق و برق دارد ست کردن دکوراسیون منزل با رنگ بنفش,هنری است که باید آموخت 
بنفش به خوبی با خاکستری ست می شود بنابراین این پالت رنگی برای اتاق پذیرایی و نشیمن مناسب است.
شما می توانید دیوارها را به رنگ خاکستری فولادی نقاشی کنید و چند رنگ ملایم چوبی طبیعی صرفا برای اندکی گرما بخشیدن و راحت و دلپذیر شدن فضا اضافه کنید.
یکی از رنگ هایی که در,ست کردن دکوراسیون منزل با رنگ بنفش در اکسسوری ها مورد استفاده زیادی قرار می گیرد رنگ طلایی است.طلایی رنگ به عنوان مکمل در ست کردن دکور بنفش است.این دو رنگ به خوبی همدیگر را , ست کرده و زیبایی بی حد و مرزی به آن ناحیه می دهند.
بنفش در طراحی داخلی سنتی و مدرن اغلب به صورت رنگ شاخص به کار می رود اما به کار بردن بنفش در مبلمان سنتی نیز به همان اندازه زیبایی دارد.
یک ست مبل دو نفره یا شزلون می تواند عنصر اصلی دکوراسیون در یک اتاق پذیرایی سبک سنتی باشد و این طرح با شومینه,یک لوستر زیبا و فرش پوست گاو تکمیل می شود.
اگر دوست دارید دکوراسیون اشرافی و سلطنتی داشته باشید ست کردن مبلمان بنفش را برای اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید.
داشتن یک شومینه و همچنین یک تابلوی نقاشی که به درستی انتخاب شده کمک زیادی به این قضیه می کند اما اگر می خواهید که واقعا مبلمان اتاقتان ظاهری برجسته و متمایز داشته باشد صرفا روی رنگ متمرکز نشوید. این مبل دارای انحنا و شکل زیبایی است که با طرح روی فرش و طرح هندسی پنل های چوبی روی دیوار ترکیب شده است و نتیجه خاص و جالبی را پدید اورده است.

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۲۶ تیر ۰۱ ، ۱۲:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

مبل ترک در فردیس%اقساط 24 ماه%مبل برند

همه چیز در مورد پادری

پادری یکی از اجزای دکوراسیون هر خانه است که نه تنها کاربرد های ویژه خود را دارد بلکه می تواند یک المان خاص برای دکوراسیون خانه ما باشد پادری ها را در بخش های متفاوتی چون ورودی منزل,آشپزخانه,تراس و ... به کار گرفت و توجه داشت که پادری مخصوص به هر قسمتی از خانه باید ویژگی های مخصوص خودش را داشته باشد و طرح,جنس ومدل پادری باید متناسب با کاربردش باشد.
استفاده از پادری در کجا مهم است؟
به علت وجود رطوبت زیاد در حمام و دستشویی استفاده از این کفپوش برای این مکان بسیار توصیه میشود.
محل های قرار گیری پادری:
ورودی
آشپزخانه
اتاق خواب
اتاق نشیمن
توجه به محل قرارگیری پادری در انتخاب آن موثر است و اینکه بدانید از یک پادری چه انتظاری دارید , تعیین کننده جنس و ابعاد آن است به عنوان مثال: پادری مخصوص آشپزخانه باید مقاومت بالایی داشته باشد باید جنس پادری محکم و در برابر چربی ها نفوذ ناپذیر باشد.
چگونه یک پادری شیک و زیبا انتخاب کنیم؟
هماهنگ بودن پادری با سایر وسایل های موجود در دکوراسیون خانه باعث می شود هم فضایی شیک و زیبا در دکوراسیون داخلی خانه خود داشته باشید.
عمده ترین دلیل استفاده از پادری ها در جلوی درب برای کاهش انتقال آلودگی به محیط داخلی خانه می باشد به علاوه اینکه این پادری ها اگر هماهنگ با دیگر قسمت های دکوراسیون باشند زیبایی بسیار زیادی را به فضای داخلی خانه خواهند بخشید. 

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۲۵ تیر ۰۱ ، ۱۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

مبل بدون سود در فردیس%اقساط 24 ماه%مبل برند

نقش تابلو فرش در دکوراسیون منزل

تابلو فرش در دکوراسیون منزل یک عنصر دکوراتیو هنری,لوکس و با اصالت است.تابلو فرش ها معمولا در جایی از خانه قرار میگیرند که مهم است و میخواهیم زیباتر و با شکوه تر به نظر بیاید.معمولا تابلو فرش ها,بیانگر یک داستان و روایتگر یک تصویر هستند.یک هنر خاص,پیچیده و در عین حال سخت است که در پایان کار,چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.یک تابلو فرش صبوری,هنر,خلاقیت و زحمت یک قالی باف را به نمایش می گذارد و بیننده را به وجد می آورد.
نکات استفاده از تابلو فرش در دکوراسیون داخلی:
1-مدرن یا کلاسیک 
2-بالای مبل
3-در مقیاس
4-تراز کردن
5-ایجاد توازن دیداری
6-ایجاد تضاد رنگی
7-نور پردازی
8-نصب تابلو فرش به سبک های مختلف
9-نحوه نصب تابلو فرش
تابلو فرش یک عنصر ارزشمند به روی دیوار است و نباید آن را به روی دیوارهایی نصب کنیم که نقش محوری در دکوراسیون خانه ندارند.
طرح تابلو فرش نیز انواع متنوعی دارد از محبوبترین آن ها موارد زیر را نام برد:
طرح طبیعت
طرح گل
طرح چهره
طرح آیه
سخن آخر:
تابلوفرش به عنوان یک اکسسوری لوکس و شیک در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می شود که به فضا جلوه خاصی نیز هدیه می دهد.

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۲۳ تیر ۰۱ ، ۱۱:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

مبل شرکتی در فردیس%اقساط 24 ماه%مبل برند

طراحی دکوراسیون داخلی با پوستر و کاغذ دیواری

پوستر دیواری یکی از جدیدترین کاغذ دیواری های مدرن است که انواع طرح ها مانند طرح های اسپرت و یا کاغذ دیواری های سه بعدی از زیر مجموعه های پوستر دیواری است پوستر ها با رنگ ها و طرح های مختلفی که دارند می توانند نمای خانه را به طور کلی تغییر دهند و در قالب تم اتاق مورد استفاده قرار بگیرند همچنین آن ها می توانند به عنوان قطعه ای هنری برای زیبا ساختن نمای داخلی هنر به شمار آیند.
تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری:
پوستر دیواری با کاغذ دیواری تفاوت دارد شاید این دو دیوار پوش در نگاه اول خیلی شبیه باشند اما در طرح و ابعاد با هم فرق دارند کاغذ دیواری ها دارای طرح های متناوب هستند که پشت سرهم تکرار می شود اما پوسترها یک عکس بزرگ را روی سطح دیوار به نمایش می گذارند از سوی دیگر جنس این دو دیوارپوش نیز باهم متفاوت است.
ثبات در رنگ:
پوسترها در مدت زمانی طولانی می توانند کیفیت رنگ چاپ شده را حفظ کنند و کیفیت رنگ آن ها به مرور از بین نخواهد رفت این عامل باعث شده برخی پوسترها را به کاغذ دیواری ترجیح دهند.
قابلیت شستشو:
پوسترها به راحتی شسته و قابلیت نظافت دارند.نظافت آن ها نسبت به کاغذ دیواری در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.
نکات مهم در نصب پوستر دیواری:
اجرای پوستر باید به شکلی انجام شود که تصویر نهایی به صورت یکپارچه ظاهر شود یکی دیگر از نکاتی که باید در نصب و اجرای پوستر مورد توجه قرار دهید این است که پوسترها مانند کاغذ دیواری ها برای پوشش دادن تمام دیوارهای خانه مناسب نیستند زیبایی این دیوارپوش ها به این است که روی یک سطح خاص به کار بروند

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۲۲ تیر ۰۱ ، ۱۱:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

مبلمان اقساطی در فردیس%اقساط 24 ماه%مبل برند

نقش شمع در دکوراسیون منزل

تزیین منزل با شمع و ایده هایی جالب و زیبا برای شمع آرایی منزل که علاوه بر ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر,فضای منزل آرامش بخش و رمانتیک تر نیز خواهد شد.
شمع نماد آرامش,صلح,عشق و علاقه می باشد بنابراین استفاده از آن در دکوراسیون منزل ضمن به وجود اوردن فضای زیبای رمانتیک و عاشقانه تاثیر زیادی در گرما بخشی و ایجاد آرامش دارد.
نکاتی مهم در مورد خرید شمع های تزیینی:
1-تناسب رنگ شمع ها با مبلمان,فرش,پرده ها بر زیبایی آن ها می افزاید.
2-به تناسب فصلی که در آن قرار دارید,رنگ و بوی شمع تان را انتخاب کنید.
3-اشکال فضایی و طراحی های خاص برای مدتی اندک می تواند شما را راضی کند آنچه تا ابد زیباس است,سادگی است.سعی کنید شمعتان را در نهایت سادگی انتخاب کنید.
استفاده از شمع در دکوراسیون:
روی میز کارش
قفسه های سرویس بهداشتی
روی میز اصلی هال
در قفسه کتابخانه
در آشپزخانه
استفاده از شمع برای تزیین دکوراسیون داخلی خانه به مکان خاصی محدود نمی شود
شمع ها را می توان برای اتاق نشیمن,سرویس بهداشتی,حمام,اتاق خواب,جلوی درب ورودی و هر جای دیگری که به ذهنتان برسد استفاده کرد فقط باید دقت کنیم تا با استفاده از مدل های تنوعی که در بازار وجود دارد شمع مناسب آن قسمت را انتخاب کنیم
شایان ذکر است که باید از قرار دادن شمع ها نزدیک با وسایلی با متریال اشتعال پذیر مثل مبلمان,پرده ها,وسایل چوبی و موارد دیگر پرهیز نمود همچنین در صورتی که تمایل دارید شمع ها را بر روی زمین و یا انواع کفپوش ها قرار دهید بهتر است برای پیشگیری از آسیب زدن به کفپوش ها حتما از جا شمعی های مخصوص استفاده نمایید.

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۲۱ تیر ۰۱ ، ۱۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

جدیدترین مبل در فردیس%ارسال به سراسر کشور%مبل برند

میز تلفن در دکوراسیون منزل

میز ها می توانند نقش به سزایی در دکوراسیون داخلی منزل داشته باشند که علاوه بر زیبایی می توانند به ساماندهی منزل هم کمک کنند میز تلفن هم یکی از همین میزها است که می توانید به راحتی در دکوراسیون داخلی منزل از آن بهره ببرید.
برای خرید میز تلفن مناسب برای منزل بهتر است این نکته مورد توجه قرار گیرد که باسایر وسایل موجود در منزل از جمله مبل,میز عسلی,فرش و ... هماهنگ باشد.
به عنوان مثال:
برای خانه هایی که دارای مبلمان ساده می باشند از مدل ساده استفاده گردد یا در خانه هایی با سبک دکوراسیون سنتی از میزهای سنتی استفاده نمایید میز تلفن مانند هر نوع مبلمان دیگری در طرح ها,مدل ها,رنگ ها و سبک های متنوعی طراحی و ساخته می شوند که می توانند علاوه بر نگهداری تلفن و نشان دادن جای آن در دکوراسیون داخلی فضا تاثیر گذار بسیاری داشته باشند 
انواع مدل میز تلفن:
میز تلفن چوبی
میز تلفن وینتیج
میز تلفن برنز
میز تلفن چوبی گرد
جای مناسب میز تلفن:
در اتاق خواب کنار تخت خواب
در اتاق نشیمن در کنار مبلمان یا میز تلویزیون
در آشپزخانه به دلیل اینکه در اکثر خانه ها خانوم خانه تلفن صحبت می کند
در گوشه ها و کنج های خانه
تلفیق میز تلفن با سایر لوازم:
این میز ها در واقع برای کامل کردن دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین بهتر است با سایر وسایل موجود در منزل هماهنگ باشد با توجه به اینکه بیشتر میز تلفن ها از جنس چوب می باشند بهتر ایت از نظر رنگ استفاده شده و یا پارچه صندلی با سایر وسایل هماهنگ شود

ارتیاط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۱۹ تیر ۰۱ ، ۱۶:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

مبل با کسر از حقوق%اقساط 24 ماه%مبل برند

استفاده از آباژور در دکوراسیون داخلی 

نور پردازی صحیح در دکوراسیون منزل تاثیر مهمی دارد.برای اینکه نور مناسب ضا را با توجه به دکوراسیون منزل خود تامین کنید باید در انتخاب آباژور در دکوراسیون دقت کنید.نور پردازی با آباژورها برای مکان هایی که کمتر در معرض نور اصلی هستند و یا در کنار مبلمان ها و مکان هایی که نیاز به نور بیشتری دارند گزینه مناسبی است.آباژور از آن دسته وسایلی است که هر چند به تنهایی هم زیباست اما در کنار بقیه لوازم مانند مبلمان,میزهای عسلی,پرده و… بیشتر خود نمایی می کند.
انتخاب درست به سبک منزل بستگی دارد باید دید وسیع تری به اتاق خود نگاه کنید
آیا سبک مینیمالیستی دارید؟
سنتی؟
کلاسیک یا مدرن؟
8 نکته برای خرید آباژور:
1_آباژوری را انتخاب کنید که با رنگ اتاق شما هماهنگ باشد
2_آباژوری را انتخاب کنید که ترکیب مناسبی برای پایه آن باشد
3_آباژور شما چگونه در فضای داخلی قرار میگیرد؟
4_تعیین کنید که آیا آباژور جنبه تزئینی دارد یا کاربردی یا هردو؟
5_یک آباژور هماهنگ با لوستر انتخاب کنید
6_آباژور را به مرکز توجهتان تبدیل کنید
7_هنگام خرید آباژور ایمنی را رعایت کنید
8_انتخاب شید مناسب برای آباژور
انواع آباژور مناسب در دکوراسیون داخلی منزل:
1_آباژور ایستاده
2_آباژور پایه دار
3_آباژور رومیزی
نتیجه گیری:
به طور کلی اصول طراحی داخلی منزل به روی ظاهر خانه و روحیه افراد نقش به سزایی دارد
همچنین سعی کنید از رنگ های خاص استفاده کنید
آباژور یک روش عالی برای معرفی تکه از روشنایی و نور به یک فضا است.

ارتباط با ما: 09919393001  09919393002

سایت ما:mobleberand.com

۱۸ تیر ۰۱ ، ۱۱:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand

مبل قسطی در فردیس%بدون چک%مبل برند

میز خاطره

میز خاطره یکی از پر طرفدارترین میزهای کنار مبل ی است که در اکثر خانه های ایرانی دست کم یکی از آن ها به چشم می خورد و به عنوان فضایی برای قرار دادن لوازم دکوری و عکس های خاطره انگیز مورد استفاده قرار می گیرد.
میز یادگاری در ابعاد کوچکی تهیه و تولید می شود و معمولا مساحت کمی از فضای خانه را اشغال می کند.محدوده چیدمان میز به گوشه ای از پذیرایی منتهی می شود برای تزیین میز از روش های جذابی مانند روبان,تزیین شمع,گلبرگ و... استفاده می شود به طور کلی در این چیدمان ایده های رومانتیک بسیار کارساز و عالی است.همچنین در این طراحی می توانید از وسایل آنتیک,گلدان,ظروف,مجسمه,آباژور و... استفاده کنید.
نکات مهم هنگام خرید میز خاطره:
1_ارتفاع میز خاطرات
2_مدل های متنوع میز خاطرات
3_سایز های مختلف
4_رنگ های روشن و تیره
5_پایه های میز خاطرات
نتیجه گیری:
استفاده از میز خاطره در محیط پذیرایی خانه یک حس نوستالژیک ایجاد میکند.استفاده از قاب عکس به روی میز,یاد روزهای خوب را زنده می کند البته میز خاطره را می توان در اتاق خواب جای داد و به این نحو خصوصی سازی نمود افرادی نیز علاقه دارند برای این میز از نور پردازی خاص و ویژه ای استفاده کنند استفاده از گل نیز ایده جالبی برای دکوراسیون میز می باشد

ارتباط با ما: 09919393001    09919393002

سایت ما: mobleberand.com

۱۶ تیر ۰۱ ، ۱۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mobl berand